Általános Szerződési Feltételek


A SOFTWINNER Informatikai, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
( Székhely: 1134 Budapest, Csángó utca 24. II/1. ) a továbbiakban: Szolgáltató, valamint az internetes szolgáltatásaira (domain név -regisztráció, -fenntartás, online honlap készítés csomagok, online program készítés csomagok, tárhely csomagok) előfizető ügyfelei (továbbiakban: Ügyfél) részére a szolgáltatást jelen Általános Szerződési Feltételekben (továbbiakban: ÁSZF) meghatározott feltételek szerint nyújtja.

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni honlapunknak, figyelmesen olvassa el az ÁSZF-et és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A honlap működésével, megrendelési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
Az ÁSZF folyamatosan elérhető a Szolgáltató honlapján (http://www.softwinner.hu/aszf) és letölthető az alábbi linkről: http://www.softwinner.hu/datas/statics/52/dokumentumok/aszf.pdf.

A szerződés főbb pontjai az alábbiak szerint határozhatóak meg:
1. Üzemeltetői, szolgáltatói adatok ismertetése
2. Megrendelhető szolgáltatások körének bemutatása
3. A kínált szolgáltatások kategória besorolása
4. ÁSZF hatályának ismertetése
5. Rendelési információk ismertetése
6. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
7. Rendelés lépéseinek bemutatása
8. A megrendelt szolgáltatás fizetésének ismertetése
9. Házhoz szállítási információk
10. Szolgáltatás csomagok használatba vétele
11. A Szolgáltató jogai és kötelezettségeinek ismertetése
12. Az Ügyfél jogai és kötelezettségeinek ismertetése
13. Reklamáció, panasz kezelésének ismertetése
14. Az elállási, felmondási jog gyakorlásának ismertetése
15. Szerződés megszűnése, díjvisszatérítés ismertetése
16. Adatkezelési információk
17. Egyéb rendelkezések ismertetése
17.2. Vis major

1. Üzemeltetői, szolgáltatói adatok:
  • Cégnév: SOFTWINNER Informatikai, Szolgáltatható és Kereskedelmi Kft.
  • Székhely: 1134 Budapest, Csángó u. 24. II/1.
  • Adószám: 24873257-2-41
  • Cégjegyzék szám: 01-09-187001
  • Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Számlavezető bank: Raiffeisen Bank Zrt.
  • Számlaszám: 12011351-01388188-00100002
  • Szerződés nyelve: Magyar
  • E-mail elérhetőség: info[kukac]softwinner.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36-70/431-1276
  • Elérhetőség: munkanapokon, előzetes időpont egyeztetés mellett: 9:00 – 17:30
  • Ügyvezető: Nagy Gábor
  • Tárhely szolgáltatói adatok: megegyeznek a fentebb leírtakkal, mivel saját vállalatunk biztosítja a tárhelyeket szolgáltatásaink számára, illetve saját honlapunk számára is

2. Megrendelhető szolgáltatások köre:
2.1. A megjelenített szolgáltatások, Szolgáltató által biztosítottan, az Ügyfél számára megrendeléssel érhetőek el. A Szolgáltató által megrendelésre kínált szolgáltatások, szellemi termékek ezért kiszállítás, személyes átvétel nem lehetséges, azok szerverünkön kerülnek elhelyezésre.

2.2. A Szolgáltató honlap készítési csomagokat, program készítési csomagokat, tárhely csomagokat értékesít, melyeket szolgáltatás formában biztosít az Ügyfél részére.

2.3. Megrendelhető szolgáltatások megnevezései a következőek:
2.3.1. Honlap készítés csomagok:
2.3.2. Program készítés csomagok:
2.3.3. Tárhely csomagok:
2.4. A megrendeléskor fizetendő díj a következőekből áll össze:
2.4.1. Honlap készítés csomagok esetében fix díj és az Araneo Kos 5Gb tárhely csomag éves fizetési periódusa

2.4.2. Program készítés csomag esetén a kiválasztott csomag kiválasztott fizetési periódusának összege.

2.4.3. Tárhely csomag esetén a kiválasztott csomag kiválasztott fizetési periódusának összege.

2.4.4. A honlap készítés csomagok, program készítés csomagok, tárhely csomagok aktuális leírásai, árai elérhetőek a honlapon a: http://www.softwinner.hu/csomagok linken.

2.4.5. A honlap készítés csomagok, program készítés csomagok, tárhely csomagok fizetési periódusai a következőek lehetnek:
  • negyedéves,
  • éves,
  • fix díj.
Honlap készítés csomagok esetében fix díj és az Araneo Kos 5Gb tárhely csomag éves fizetési periódusa, program készítés és tárhely csomagok esetében negyedéves, éves fizetési periódus választható.
2.5. A szolgáltatásokra vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, tartalmazzák a törvényben előírt Általános Forgalmi Adót.

3. A kínált szolgáltatások az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
  • Honlap készítési csomagok,
  • Program készítési csomagok,
  • Tárhely csomagok.

4. ÁSZF hatályának ismertetése:
4.1. Jelen ÁSZF 2016. március 1. napjától hatályos.

4.2. Az ÁSZF rendelkezéseit kell alkalmazni a Szolgáltató internetes szolgáltatás tárgykörben nyújtott „Megrendelhető szolgáltatások köre” fejezetben olvasható szolgáltatásaira.

4.3. Az ÁSZF rögzíti a felek jogviszonyának általános feltételeit, a felek jogait és kötelezettségeit.

4.4. Az ÁSZF alanyai a Szolgáltató és az Ügyfél.

5. Rendelési információk:
5.1. A megrendelés regisztráció nélkül lehetséges.

5.2. A honlap készítés csomagok, program készítés csomagok, tárhely csomagok igénybevételének feltétele, csomagonként minimum 1 domain Szolgáltatónál való regisztrációja / átregisztrációja.

6. A megrendelések feldolgozása:
6.1. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-17 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

6.2. Ügyfélszolgálatunk minden esetben a rendeléskor megadott e-mail címen visszaigazolja, a megrendelését (amennyiben 48 órán belül az Ügyfél nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt, köteles azt Szolgáltató felé jelezni). A szolgáltatások adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, illusztrációként szerepelnek.

6.3. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A szolgáltatás vételárának kiegyenlítése esetén az visszautalásra kerül, az összeg küldőjének részére.

7. Rendelés menete:
7.1. Böngéssze végig honlapunkat és válassza ki az Önnek legmegfelelőbb szolgáltatásunkat.

7.2. A megrendelni kívánt szolgáltatáson nyomja meg a megrendelés gombot.

7.3. Ekkor a kiválasztott szolgáltatással átirányításra kerül a megrendelés oldalunkra. Kitöltődik rajta a kiválasztott tétel megnevezése és ára.

7.4. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció, a megrendelés oldalon meg kell adnia minden kötelező adatot1) (*-al jelöltek) és ki kell pipálnia, hogy elolvasta, megértette és minden pontjával egyetértve elfogadja jelen ÁSZF-et. Amennyiben szeretne megjegyzést fűzhet a megrendeléshez.

7.5. A Szolgáltató a vonatkozó Korm. rendelet alapján fennálló tájékoztatási kötelezettségének a szerződés kötést megelőzően a http://www.softwinner.hu/aszf (elektronikus úton történő szerződéskötés előtt) útján tesz eleget. Jelen ÁSZF megtekinthető a honlap menüpontjából behívva, a fentebb közölt linket böngészőbe beírva, vagy megrendelés során a szerződés elfogadás melletti „szerződési és fizetési feltételek” linkre kattintva.

7.6. Az adatok megadását követően a „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat a megrendelést megerősítő felületen.

7.7. A megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap e-mailben a megrendelés tényéről és paramétereiről.

7.8. A beérkezett megrendelés Szolgáltató által feldolgozásra kerül és Szolgáltató felkeresi Ügyfelet a korábban megadott adatoknak megfelelően, illetve egyezteti a választott szolgáltatás további paramétereit az Ügyféllel!

1) Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, a szolgáltatás.

8. A megrendelt szolgáltatás díjának fizetési módja:
8.1. A fizetendő végösszeg a megrendelésen megjelenített ár és visszaigazoló levélben feltüntetett ár alapján minden induló költséget tartalmaz.
Honlap készítés csomagok esetén ez a díj a honlap elkészítésének egyszeri fix díja, illetve a hozzá tartozó Araneo Kos 5Gb tárhely csomag éves fizetési ütemezéssel számolt 1. periódusának díja.
Program készítés csomagok és tárhely csomagok esetén pedig az Ügyfél által választott periódusfajta 1. periódusának díja.
Szolgáltató a beérkezett megrendelés feldolgozása után kiküldi az Ügyfélnek a szolgáltatás induló összegének megfelelő díjbekérőt postán és/vagy e-mail formájában, melyet átutalással kell teljesítenie az Ügyfélnek.

8.2. A számlát a Szolgáltató (a díjbekérő Ügyfél általi teljesítése után) folyószámlájára jóváírást követően maximum 7 munkanapon belül kiállítja, postán és/vagy e-mail formájában megküldi Ügyfél részére.

8.3. A Szolgáltató és az Ügyfél között a honlapon történő, az Ügyfél által kiválasztott honlap készítés csomag, program készítés csomag vagy tárhely csomag megrendelés indítása után az ÁSZF szerint szabályzott szerződés (továbbiakban: Szerződés) jön létre, mely határozatlan időtartamú, az Ügyfél által a megrendeléskor kiválasztott periódus szerint fizetendő (a 2.4.4 pontnak megfelelően).

8.4. Szolgáltató a fizetési periódus lejárata előtt 15 naptári nappal kiállítja a díjbekérőt vagy számlát a következő periódus összegéről és ezt elküldi az Ügyfélnek postai úton és/vagy e-mail formájában.

8.5. Az Ügyfél a fizetési periódusa lejárata előtt 30 naptári nappal köteles jelezni Szolgáltató felé a megszüntetési vagy fizetési periódus változtatási igényét írásban, postai úton vagy e-mail formájában.

8.6. Ügyfél által megrendelt honlap készítés csomagok, program készítés csomagok, tárhely csomagok már megkezdett fizetési periódusának módosítására a periódus időtartama alatt nincs mód.

9. Házhoz szállítás, információk:
9.1. A Szolgáltató által kínált szolgáltatások szellemi termékek, ezért kiszállítás, személyes átvétel nem lehetséges, megrendelés esetén azok a Szolgáltató szerverén kerülnek elhelyezésre.

10. Szolgáltatás csomagok használatba vétele:
10.1. Honlap készítés csomagok használatba vételének menete:
10.1.1. Megrendeli az Ügyfél a kiválasztott honlap készítés csomagot a Szolgáltató honlap felületén, melyet a Szolgáltató e-mail formájában visszaigazol.

10.1.2. A Szolgáltató kiküldi az Ügyfélnek a díjbekérőt (postán és/vagy e-mailen) a rendeléskor megadott adatok alapján.

10.1.3. A Szolgáltató felveszi az Ügyféllel a kapcsolatot a rendeléskor megadott adatai alapján:
  • A Szolgáltató pontosítja az Ügyféllel, hogy milyen témájú honlapot kíván létrehozni az Ügyfél a megrendelt honlap készítés csomaggal, hogy Szolgáltató által kiválasztható legyen a honlap témához legjobban illő design sablon.
  • A Szolgáltató pontosítja, hogy az Ügyfélnek van-e létező domain-je amit használni kíván, vagy új domain regisztrálását igényli, melynek pontos paramétereit leegyeztetik.

10.1.4. A megrendelt honlap készítés csomag díjbekérő díjának Szolgáltató számlájára érkezése után:
  • A Szolgáltató kiállítja a számlát a választott honlap készítés csomagról, melyet postán és/vagy e-mailben is elküld az Ügyfélnek.
  • Meglévő domain esetén a Szolgáltató elindítja a domain átregisztrálását a szerverére, melyhez a meglévő domain jelenlegi tárhely szolgáltatójának közreműködésére is szükség lehet (ha a domain több mint fél éven belül szorul megújításra, akkor ez a folyamat teljes mértékben díjmentes, amennyiben fél éven belül jár le akkor az Ügyfélnek ki kell fizetnie előre a domain következő éves megújítási díját az átregisztráció elindításakor).
  • Új domain igény vagy fél éven belül lejáró domain esetén regisztráció/meghosszabbítás elindítását követően a Szolgáltató számlát állít ki a domain regisztrálás/meghosszabbítás díjáról (új domain regisztrációja akár 2 hétig is eltarthat a jelenlegi szabályozás szerint).
  • A domain rendelkezésre állását követően Szolgáltató üzembe állítja a honlap csomaghoz tartozó tárhelyet.
  • A Szolgáltató leegyezteti, hogy milyen e-mail cím(ek)et szeretne használni az Ügyfél a honlaphoz és egyéb üzleti tevékenységéhez és az alapokat a Szolgáltató beállítja a tárhelyen.
  • A Szolgáltató egyezteti az Ügyféllel, hogy rendelkezik-e logóval, melyet a honlapon megjeleníteni kíván:
    • Ha igen, annak átküldése szükséges a Szolgáltató számára, hogy felhasználható legyen a designba illesztés során.
    • Amennyiben nem akkor a Szolgáltató tud az Ügyfélnek készíteni egyet (külön árajánlat keretében igényelhető).
  • A kapcsolat oldalon megjelenítendő fix adatokat a Szolgáltató egyezteti és bekéri az Ügyféltől:
    • Cégadatok, elérhetőségek,
    • Már meglévő közösségi média adatok.
  • A honlap láblécén megjelenítendő fix tartalmi elemek pontosítását a Szolgáltató elvégezi az Ügyféllel:
    • Közösségi média adatok,
    • Szükséges megjelenítendő menüpontok,
    • Szöveg elrendezések.
  • A Szolgáltató elküldi a honlap témájához illő design sablon előnézetet az Ügyfélnek, amely rászabásra kerülhet a választott honlap készítés csomagra.

10.1.5. Az Ügyfél által kiválasztott design színezet visszajelzését követően elkezdődik Szolgáltató által, a kiválasztott design honlap csomagnak megfelelő tartalomra szabása.

10.1.6. A design honlap csomagra szabását követően, a Szolgáltató feltölti a már teljesen összeállított, szöveganyag mentes, megrendelésnek megfelelő funkciókkal ellátott honlap csomagot az Ügyfél tárhelyére.

10.1.7. A Szolgáltató átad írott formában minden szükséges hozzáférést a választott honlap készítés csomaghoz járó és beállított paraméterekről. A Szolgáltató átadja az Ügyfélnek az elkészült művet, leegyezteti az Ügyféllel, hogy minden megfelelően készült-e el a korábban pontosítottak alapján.

Ha az Ügyfél apróbb kiegészítéseket, átalakításokat kért, azokat a Szolgáltató elvégezi számára.
  • Amennyiben az Ügyfél kéri, a Szolgáltató ajánlatot ad a honlap szöveganyagainak elkészítésére/feldolgozása, kereső motorokba való optimalizálására.
  • Amennyiben az Ügyfél kéri, a Szolgáltató ajánlatot ad a honlap rendszeres (havi díjas szolgáltatás) kereső optimalizálására (SEO), közösségi média vetületek kezelésére.

10.2. Program készítés csomagok használatba vételének menete:
10.2.1. Megrendeli az Ügyfél a kiválasztott program készítés csomagot a Szolgáltató honlap felületén, melyet a Szolgáltató e-mail formájában visszaigazol.

10.2.2. A Szolgáltató kiküldi az Ügyfélnek a díjbekérőt (postán és/vagy e-mailen) a rendeléskor megadott adatok alapján.

10.2.3. A Szolgáltató felveszi az Ügyféllel a kapcsolatot a rendeléskor megadott adatai alapján:
  • A Szolgáltató pontosítja az Ügyféllel, hogy van-e létező domain-je amit használni kíván, vagy új domain regisztrálását igényli, melynek pontos paramétereit leegyeztetik.

10.2.4. A megrendelt program készítés csomag díjbekérő díjának a Szolgáltató számlájára érkezése után:
  • A Szolgáltató kiállítja a számlát a választott program készítés csomagról, melyet postán és/vagy e-mailben is elküld az Ügyfélnek.
  • Meglévő domain esetén a Szolgáltató elindítja a domain átregisztrálását a szerverére, melyhez a meglévő domain jelenlegi tárhely szolgáltatójának közreműködésére is szükség lehet (ha a domain több mint fél éven belül szorul megújításra, akkor ez a folyamat teljes mértékben díjmentes, amennyiben fél éven belül jár le akkor az Ügyfélnek ki kell fizetnie előre a domain következő éves megújítási díját az átregisztráció elindításakor).
  • Új domain igény vagy fél éven belül lejáró domain esetén regisztráció/meghosszabbítás elindítását követően Szolgáltató számlát állít ki a domain regisztrálás/meghosszabbítás díjáról (új domain regisztrációja akár 2 hétig is eltarthat a jelenlegi szabályozás szerint).
  • A domain rendelkezésre állását követően a Szolgáltató üzembe állítja a program készítés csomaghoz tartozó tárhelyet.
  • A Szolgáltató leegyezteti az Ügyféllel, hogy milyen e-mail cím(ek)et szeretne használni a program készítés csomaghoz és egyéb üzleti tevékenységéhez és az alapokat a Szolgáltató beállítja a tárhelyen.

10.2.5. A Szolgáltató átad írott formában minden szükséges hozzáférést az Ügyfélnek a választott program készítés csomaghoz járó és beállított paraméterekről. A Szolgáltató átadja az Ügyfélnek az elkészült művet, leegyeztetik, hogy minden megfelelően készült-e el, a korábban pontosítottak alapján.

Ha az Ügyfél apróbb kiegészítéseket, átalakításokat kért azokat a Szolgáltató elvégezi számára.
  • Amennyiben az Ügyfél kéri, a Szolgáltató ajánlatot ad az Ügyfél által korábban összegyűjtött adatok beimportálására a beüzemelt program készítés csomagba.

10.3. Tárhely csomagok használatba vételének menete:
10.3.1. Megrendeli az Ügyfél a kiválasztott tárhely csomagot a Szolgáltató honlap felületén, melyet e-mail formájában a Szolgáltató visszaigazol.

10.3.2. A Szolgáltató kiküldi az Ügyfélnek a díjbekérőt (postán és/vagy e-mailen) a rendeléskor megadott adatok alapján.

10.3.3. A Szolgáltató felveszi az Ügyféllel a kapcsolatot a rendeléskor megadott adatai alapján:
  • A Szolgáltató pontosítja, hogy az Ügyfélnek van-e létező domain-je amit használni kíván, vagy új domain regisztrálását igényli, melynek pontos paramétereit leegyeztetik.

10.3.4. A megrendelt tárhely csomag díjbekérő díjának a Szolgáltató számlájára érkezése után:
  • A Szolgáltató kiállítja a számlát a választott tárhely csomagról, melyet postán és/vagy e-mailben is elküld az Ügyfélnek.
  • Meglévő domain esetén a Szolgáltató elindítja a domain átregisztrálását a szerverére, melyhez a meglévő domain jelenlegi tárhely szolgáltatójának közreműködésére is szükség lehet (ha a domain több mint fél éven belül szorul megújításra, akkor ez a folyamat teljes mértékben díjmentes, amennyiben fél éven belül jár le akkor az Ügyfélnek ki kell fizetni előre a domain következő éves megújítási díját az átregisztráció elindításakor).
  • Új domain igény vagy fél éven belül lejáró domain esetén regisztráció/meghosszabbítás elindítását követően Szolgáltató számlát állít ki a domain regisztrálás/meghosszabbítás díjáról (új domain regisztrációja akár 2 hétig is eltarthat a jelenlegi szabályozás szerint).
  • A domain rendelkezésre állását követően a Szolgáltató üzembe állítja a megrendelt tárhely csomagot.
  • A Szolgáltató leegyezteti az Ügyféllel, hogy az Ügyfél milyen e-mail cím(ek)et szeretne használni a tárhely csomaghoz és egyéb üzleti tevékenységéhez és az alapokat a Szolgáltató beállítja a tárhelyen.

10.3.5. A Szolgáltató átad írott formában minden szükséges hozzáférést az Ügyfélnek a választott tárhely csomaghoz járó és beállított paraméterekről.

11. A Szolgáltató jogai és kötelezettségei:
11.1. A Szolgáltató köteles az Ügyfél által a megrendelés során kiválasztott a honlap készítés csomagok, program készítés csomagok, tárhely csomagok üzemeltetésének biztosítására a Szerződés teljes időtartama alatt.

11.2. A Szolgáltató az Ügyfél részére a domain név regisztrációs szolgáltatásokat (új regisztráció és meghosszabbítás) abban az esetben biztosítja, amennyiben Ügyfél a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szolgáltatónak megfizette. A Szolgáltató a domain név regisztrációs szolgáltatásokat, az Ügyfél pénzügyi teljesítését követő 7 munkanapon belül köteles kezdeményezni az adott domain név tartomány nyilvántartójánál.

11.3. A szolgáltatás teljesítését – a pénzügyi teljesítéstől függetlenül – megtagadhatja a Szolgáltató, amennyiben az Ügyfél által igényelt szolgáltatás felhasználásával kapcsolatosan jogszabályba ütköző tény jut a Szolgáltató tudomására (különös tekintettel harmadik személy védjegy- vagy személyiségi jogainak megsértése).

11.4. A Szolgáltató köteles:
  • szolgáltatásait karbantartani, az esetlegesen – nem harmadik félen múló - felmerülő hibát lehetőségeihez mérten a lehető legrövidebb időn, de legkésőbb 72 órán belül kijavítani.
  • Az Ügyfél számára a szerződés tárgyát képező szolgáltatással kapcsolatos technikai felvilágosítást telefonon vagy a megrendeléskor megadott e-mail címről beérkező kérdésre e-mail útján térítés nélkül megadni azzal a megszorítással, hogy a felvilágosítási kötelezettség kizárólag a szolgáltatás igénybevételéhez és rendeltetésszerű használatához szükséges információkra terjed ki.

11.5. A Szolgáltató esetleges üzemzavar esetén köteles mindent megtenni a hiba lehető legrövidebb időn belüli elhárításáért.

11.6. A Szolgáltató nem tartozik felelősséggel a neki nem felróható módon bekövetkező váratlan eseményekből eredő szolgáltatási kimaradásokért, esetleges adatveszteségekért, illetve azon károkért, amelyek rajta kívül álló okok eredményeképpen következtek be.

11.7. A Szolgáltató jogosult az általa nyújtott szolgáltatás megrendelésének napján a http://www.softwinner.hu/csomagok link alatt közzétett nyilvános árlistában érvényben lévő szolgáltatási díjról díjbekérőt kibocsátani, vagy számlát kiállítani az Ügyfél részére.

11.8. Az Ügyfél fizetési kötelezettségének késedelme esetén a Szolgáltató a késedelem idejére késedelmi kamat felszámítására jogosult, melyre a Ptk. rendelkezései az irányadók.

11.9. A Szolgáltató fizetési késedelem esetén jogosult a megrendelt szolgáltatások nyújtásának teljes korlátozására vagy felfüggesztésére, valamint a szolgáltatásokat harmadik félnél (különös tekintettel a domain nyilvántartást végző szervezetek, (pld. Internet Szolgáltatók Tanácsa) felmondani. Amennyiben a szolgáltatások díjának ellenértéke a Szolgáltató részére késedelmesen kifizetésre kerül, azonban a Szolgáltató a számlába állított szolgáltatásokat (pld. domain név regisztrációja és meghosszabbítása) valamilyen oknál fogva nem tudja biztosítani, abban az esetben az Ügyfél jogosult a kifizetett díjak ellenértékével azonos értékű szolgáltatás igénybevételére a Szolgáltatótól, vagy a megfizetett díj visszaigénylésére.

11.10. A Szolgáltató bármely szerződéses kötelezettségeinek teljesítéséhez jogosult alvállalkozót vagy más közreműködőt igénybe venni.

11.11. A Szolgáltató fenntartja a jogot a szolgáltatásai körének bővítésére, amelyről nem köteles az Ügyfelet értesíteni.

11.12. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy amennyiben tudomására jut, hogy a megrendeléskor megadott adatok a valóságnak nem felelnek meg, a szolgáltatást felfüggessze vagy megszüntesse. Ügyfél e rendelkezést tudomásul veszi és elfogadja.

11.13. A Szolgáltató vállalja, hogy az általa Szerződésben meghatározott alapszolgáltatást 99%-os rendelkezésre állás mellett biztosítja. A Szolgáltató jogosult havonta legfeljebb 360 perc tervezett és előzetesen bejelentett üzemszünet beiktatására a szükséges karbantartási munkálatok elvégzésére.

11.14. A Szolgáltató fenntartja az árváltoztatás jogát, amely azonban a már megkötött szerződések megkezdett periódusaira nem vonatkozik.

12. Az Ügyfél jogai és kötelezettségei:
12.1. Az Ügyfél jogosult a jelen Szerződés tárgyát használni. Az Ügyfél jogosult a szerződés tárgyát képező szolgáltatással kapcsolatos technikai felvilágosítást kérni telefonon, vagy írásban megrendeléskor megadott e-mail címről beérkező üzenet útján.

12.2. Ügyfél köteles az általa megrendelt szolgáltatások díjának megfizetésére az alábbiak szerint:
  • A szolgáltatás választott periódusnak megfelelő időtartamának díja a Szolgáltató oldalán a http://www.softwinner.hu/csomagok link alatt található.
  • A Szolgáltató az Ügyfél által a megrendelés során megjelölt szolgáltatások díjáról díjbekérőt vagy számlát állít ki az Ügyfél részére.
    Ha Ügyfél nem kap díjbekérőt, vagy számlát az esedékes időben (meghosszabbítás esetén legkésőbb a fizetési periódus megkezdését követő 1 munkanapon belül) ennek tényét a Szolgáltató e-mail címén köteles bejelenteni.
  • Fizetési határidő: a Szolgáltató által kiállított díjbekérő, vagy számla kiállítását követő 8. naptári nap.

12.3. Amennyiben az Ügyfél fizetési kötelezettségének határidőben nem tesz eleget a Szolgáltató a késedelem idejére késedelmi kamat felszámítására jogosult, melyre a Ptk. rendelkezései az irányadók.

12.4. Az Ügyfél köteles az általa megrendelt szolgáltatásokat rendeltetésszerűen használni. Az Ügyfél kötelezettséget vállal arra, hogy minden tőle elvárhatót megtesz annak érdekében, hogy az általa telepített szoftverek csakis kontrollált szolgáltatást működtetnek. Az Ügyfél vállalja, hogy amennyiben valamilyen rendellenes változást észlel (vírusfertőzés, honlap feltörése, stb.), köteles haladéktalanul megtenni mindent a rendeltetésszerű működés visszaállításáért, valamint köteles haladéktalanul értesíteni az eseményről a Szolgáltatót.
Az Ügyfél tudomásul veszi, és kifejezetten hozzájárulását adja ahhoz, hogy a rendeltetésszerű joggyakorlás e követelményének szándékos vagy súlyosan gondatlan megszegése esetén a Szolgáltató az Ügyfélnek az azonosításhoz szükséges adatait a károsult fél részére átadja.

12.5. Az Ügyfél köteles az általa feltöltött fájlok, képek és videók közzététele előtt azok jogi helyzetét megvizsgálni, a jogosulatlan közzététel megakadályozása érdekében. A jogosulatlan közzététel jogi következményei az Ügyfelet terhelik.

12.6. Tilos az Ügyfél számára:
  • a szolgáltatás felhasználásával jogszabályba ütköző képi, zenei, szöveges tartalmat közzétenni,
  • közerkölcsöt megsértő, szexuális tartalmú honlap üzemeltetése,
  • működése során jogszabályba ütköző tevékenység megvalósítása
    (különös tekintettel kéretlen levelek küldésére, tiltott szerencsejáték szervezésére vonatkozó jogszabályok megsértése).

12.7. Az Ügyfél köteles a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges felhasználói nevek és jelszavak biztonságos tárolására, megőrzésére. Az Ügyfél felhasználói nevét és jelszavát továbbadni, vagy azt harmadik személy részére hozzáférhetővé tenni nem jogosult. Amennyiben az Ügyfél e jogok gyakorlását másnak átengedi, vagy a szolgáltatás igénybevételét harmadik személynek továbbadja, átengedi, vagy hozzáférhetővé teszi, felelős minden olyan kárért, amely e nélkül nem következett volna be. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató ebben az esetben jogosult – de nem köteles - a szerződés azonnali hatályú felmondására.

12.8. Az Ügyfél köteles az általa üzemeltetett honlap üzemeltetése, működtetése során a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseket betartani (különös tekintettel az adatvédelmi, és fogyasztóvédelmi szabályokra). A jogszabályok nem megfelelő betartásából eredő károk (ideértve különösen a hatósági bírságok, stb.) az Ügyfelet terhelik. Az Ügyfél az ÁSZF feltételeinek elfogadásával az e pontban írt feltételeket kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja.

12.9. Az Ügyfél a megrendeléskor megadott adatainak (pl. elérhetőségének) megváltoztatására jogosult. Az Ügyfél köteles az adatváltozás megtörténtétől számított 15 naptári napon belül írásban (postai úton vagy e-mailben) a Szolgáltatót értesíteni. E kötelezettségeinek elmulasztásából eredő minden kárért az Ügyfél felelősséggel tartozik.

12.10. Az Ügyfél hozzájárul, hogy a Szolgáltató üzenetet küldjön a megrendelés során megadott e-mail címre az aktuális akciókról, változásokról, a szolgáltatásokat érintő hírekről. Az Ügyfél jogosult a Szolgáltató e-mail címére küldött üzenettel az e pontban írt szolgáltatást megtiltani, (kivéve az általa megrendelt szolgáltatást érintő üzenetek küldését).

12.11. Az Ügyfél kéri a szolgáltatás teljesítésének elállási/felmondási határidő előtti megkezdését, melyet a Szolgáltató a szolgáltatás megrendelésekor kiállított díjbekérő összegének Szolgáltató számlájára való jóváírás után megkezd.

13. Reklamáció, panasz kezelése:
13.1. A szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést kiváló minőségben, az Ügyfél maradéktalan megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben az Ügyfélnek valamilyen panasza van a Szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a Szolgáltató elérhetőségi adatain jogosult jelezni. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és azt szükség szerint orvosolja. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 naptári napon belül írásban megválaszolja és azt szükség szerint orvosolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

13.2. Az Ügyfél egyeztetése során, ha nem ért egyet a Szolgáltató válaszaival, békéltető testülethez fordulhat, melyek pontos elérhetőségei a következő linken tekinthetőek meg: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek. A Szolgáltató honlapján ugyancsak megtekinthetőek, letölthetők a pontos adatok a http://www.softwinner.hu/datas/statics/52/dokumentumok/bekelteto-testulet-cimek.pdf linken.

14. Elállási, felmondási jog:
14.1. Az Ügyfél a megrendeléstől számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, az Ügyfél jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

14.2. Az elállási/felmondási határidő a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le.

14.3. Ha az Ügyfél elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (pl. postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (cím: 1134 Budapest, Csángó u. 24. II/1, e-mail: info[kukac]softwinner.hu).

14.4. Az Ügyfél akkor gyakorolja határidőben elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

14.5. Az elállás/felmondás joghatásai
14.5.1. Ha az Ügyfél eláll ettől a Szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ügyfél elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti az Ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli.

14.5.2. Ha az Ügyfél kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Ügyfél köteles megtéríteni Szolgáltató számára a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen Szolgáltató visszatéríti az Ügyfél által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás ellenértékét.

15. A szerződés megszűnése, díjvisszatérítés:
15.1. A Szolgáltató a Szerződésben meghatározott szolgáltatásokat meghatározatlan ideig biztosítja az Ügyfél számára az Ügyfél által választott fizetési periódus szerint.

15.2. A Szerződés megszűnik:
  • A Szolgáltató jogutód nélküli megszűnésével,
  • nem természetes személy Ügyfél jogutód nélküli megszűnésével,
  • felek közös megegyezésével.

15.3. A Szerződés megszüntetésére irányuló nyilatkozatok kizárólag írásban érvényesek.

15.4. A Szolgáltató, illetve az Ügyfél jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani, amennyiben a másik fél, a Szerződés rendelkezéseit súlyosan megszegi.

15.5. A Szolgáltató jogosult a szerződés azonnali hatályú felmondására különösen az alábbi esetekben:
  • Amennyiben a honlap- és tárhely szolgáltatáshoz kapcsolódó domain szolgáltatással az Ügyfél más szolgáltatót bíz meg (átregisztrálja vagy a DNS szolgáltatást más Szolgáltatóhoz helyezi át).
  • Ha bizonyítható, hogy az Ügyfél számára biztosított tárterületen az elhelyezett programkód:
    • a Szolgáltató vagy harmadik személy számára kárt okozott vagy kárt okozhat,
    • nem alkalmas osztott rendszeren való futtatásra,
    • futtatását biztosító web szervert számottevően lassítja, vagy üzemszerű működését gátolja.
  • Amennyiben az Ügyfél által megjelenített tartalom jogszabályba ütközik.
  • Az Ügyfél működése során jogszabályba ütköző tevékenységet valósít meg (különös tekintettel a kéretlen levelek küldésére, tiltott szerencsejáték szervezésére vonatkozó jogszabályok megsértése)
  • Amennyiben bizonyítható, hogy az Ügyfél számára biztosított honlapon az elhelyezett tartalom (feltöltött fájlok, képek és videók):
    • a Szolgáltató vagy harmadik személy számára kárt okozhat vagy kárt okozott,
    • jogszabályellenes,
    • közerkölcsöt sértő, szexuális tartalmú,
    • szerzői jogvédettek vagy jogdíj kötelesek (amennyiben bizonyítható információ kerül a Szolgáltató birtokába, hogy valamely kép, szöveg vagy videó esetében a szerzői jog sérül az adott tartalmat - az Ügyfél értesítése nélkül – a Szolgáltató az Ügyfél oldaláról eltávolíthatja).
  • Az Ügyfél felé kiállított díjbekérő vagy számla késedelmes fizetése esetén a fizetési határidő lejárata után 30 naptári nappal.

15.6. A Szolgáltató, illetve az Ügyfél az azonnali hatályú felmondására vonatkozó nyilatkozatát a másik fél postai címére vagy e-mail címére köteles megküldeni.

15.7. A Szolgáltató, illetve az Ügyfél postacímére tértivevényes, ajánlott küldeményként megküldött küldeményt kézbesítettnek kell tekinteni abban az esetben is, ha az „nem kereste” vagy „átvételt megtagadta”, „ismeretlen helyre költözött” stb. jelzéssel érkezik vissza.

15.8. A Szolgáltatás korlátozása, illetve szünetelése okán az Ügyfelet díjvisszatérítés a kiesett szolgáltatás idejére abban az esetben illeti meg, amennyiben a szolgáltatás korlátozása, illetve kimaradása a Szolgáltatónak felróható és egy adott naptári hónapban meghaladja a 48 órát. Nem kell visszatéríteni a díjat, ha a szünetelés oka Vis Maior, feltéve, hogy a Szolgáltató igazolja, hogy a szüneteltetést kiváltó ok határidőn belüli megszüntetésére minden tőle elvárhatót megtett. A Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfelet, hogy a Szolgáltató részére harmadik személy által biztosított internet szolgáltató szolgáltatásának korlátozásából, kimaradásából eredő szolgáltatás korlátozásáért, szüneteléséért felelősséget nem vállal, ebből adódó károkért felelősségét kizárja. A Szolgáltató által az Ügyfélnek nyújtott szolgáltatással összefüggésben okozott károkért a kártérítés maximális összege az Ügyfél által igénybe vett szolgáltatás Ügyfél által választott rendszeres fizetési periódusának havi lebontásban 1 hónapra viszonyított díjával megegyező összeg. Az Ügyfél kijelenti, hogy az e pontban tett tájékoztatást és feltételeket kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, az ÁSZF rendelkezéseinek elfogadásával.

16. Adatkezelés:
16.1. A honlap használata során a Szolgáltató rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki harmadik fél számára. A honlap böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Szolgáltató kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Szolgáltató a megrendelés teljesítéséhez, valamint az Ügyfél által megadott e-mail címére tájékoztató, Szolgáltató által kínált újdonságokat ismertető, felhívó jellegű levelek küldésére használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a honlap oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a Szolgáltató e-mail címén.

17. Egyéb rendelkezések ismertetése:
17.1. Tulajdonjog ismertetése:
17.1.1. A Szolgáltató az Ügyfél által előfizetett honlap készítés csomag, program készítés csomag, tárhely csomag szolgáltatás használati jogát engedi át, egyebekben fenntart minden jogot. Az Ügyfél által előfizetett szolgáltatást biztosító program szerzői jogi védelem alatt áll. Az Ügyfél, a Szolgáltató e pontban tett tájékoztatását kifejezetten tudomásul veszi.

17.1.2. A honlap készítés csomagban, program készítés csomagban használható arculati elemek, forráskód részletek, strukturális kialakítások Szolgáltató kizárólagos tulajdonát képezik. Ezen képek, arculati elemek, strukturális kialakítások használatára az Ügyfél a szolgáltatás előfizetésének idejére használati jogot kap, mely felhasználás kizárólag a Szolgáltató rendszerében engedélyezett, tehát onnan nem letölthető, kiemelhető, valamint további felhasználása tiltott. Szolgáltató kéri az Ügyfelet, hogy amennyiben bármely képet mégis jogsértőnek találna, úgy jelezze a Szolgáltató e-mail címén a szükséges kivizsgálás és intézkedés megtétele érdekében.

17.2. Vis major:
17.2.1. Egyik fél sem felel a szerződésben foglalt kötelezettség teljesítéséért azon esetekben, amikor a felek érdekkörén kívül eső elháríthatatlan esemény merül fel. Ilyen körülménynek tekintendő például: természeti katasztrófa, tűz, áradás, hatóság rendelkezése, lázadás, polgárháború, háború.

17.2.2. Ha Vis Maior esemény miatt a szünetelés időtartama meghaladja a két hónapot, bármelyik Fél jogosult a Szerződést azonnali hatállyal felmondani.

17.2.3. Vis Maior Esemény bekövetkezte esetén az érintett Fél lehetőség szerint köteles a másik Felet írásban értesíteni.

17.2.4. A teljesített szolgáltatások számlájának kiegyenlítése alól a Vis Major körbe tartozó események sem jelentenek mentességet.

17.3. Felelősség korlátozás:
17.3.1. A Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfelet, hogy az Ügyfél által feltöltött kép, szöveg vagy videó jogi helyzetét nem áll módjában ellenőrizni, így ezért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. Az Ügyfél elfogadja, hogy a honlap készítés csomagokba, program készítés csomagokba, tárhely csomagokba történő minden feltöltésből, és ezen tartalmak megjelenítéséből eredő minden jogi következmény az Ügyfelet terheli.

17.3.2. Amennyiben az Ügyfél olyan szolgáltatást (különös tekintettel domain regisztrációs kérelemre) rendel meg, amely a Szolgáltató hibáján kívül eső okból nem teljesíthető, abban az esetben az előre fizetett díj ellenében az Ügyfél más azonos értékű szolgáltatás igénybevételére jogosult (új domain név regisztrálása) a Szolgáltatótól, vagy a megfizetett díj visszaigénylésére.

17.3.3. A tárterületen, és a honlap készítés csomagokkal elkészített honlapokon elhelyezett adatok tartalmáért, az Ügyfélnek a magyar és/vagy a nemzetközi jogszabályokat sértő tevékenységéért a Szolgáltató felelősséget nem vállal, azt kizárja, ez kizárólag az Ügyfél felelőssége, így minden jogkövetkezmény az Ügyfelet terheli.

17.4. Ügyfélszolgálat, szupport:
17.4.1. Ügyfél és Szolgáltató közötti ügyfélszolgálati és szupport tevékenység ellátására irányuló kapcsolattartás írásban történik, a Szolgáltató e-mail címe és az Ügyfél megrendelése során megadott e-mail címe között. Hibabejelentés esetén a levélnek tartalmaznia kell a hiba előfordulása alkalmával használt operációs rendszert, annak verziószámát, esetleges frissítéseinek adatait, a használt böngésző nevét és pontos verziószámát, a hiba előidézésének idejét, az addig tett lépéseket, valamint hogy a hiba mely URL címen tekinthető meg. Amennyiben a szolgáltatás hibakódot is kiírt, kérnénk annak szerepeltetését is a levélben. Szolgáltató köteles a hibabejelentésekre a lehető leggyorsabban, de maximum 5 munkanapon belül reagálni.

17.5. Vegyes rendelkezések:
17.5.1. Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét nem érinti.

17.5.2. Jelen ÁSZF rendelkezéseit a Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani. Erről a módosítás hatályba lépését megelőzően 15 naptári nappal tájékoztatni kell az Ügyfeleket. A módosítás közzétételét követő 15 naptári nap határidőben az Ügyfél jogosult a szerződés azonnali hatályú felmondására, amennyiben a módosítás rendelkezése az Ügyfél már fennálló szerződését hátrányosan érinti.

17.5.3. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben Magyarország jogszabályai, a Polgári Törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

17.5.4. Szerződő felek kijelentik, hogy a szerződés teljesítése során egymással együttműködnek, a szükséges tájékoztatást egymásnak megadják, az esetleges vitás kérdésekben elsősorban békés úton történő megoldást részesítik előnyben. Amennyiben ez nem vezet eredményre, úgy felek jogvitájukra nézve alávetik magukat hatáskörtől függően a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Törvényszék kizárólagos illetékességének. A jogvita elbírálására a Magyarország törvényei és jogszabályai az irányadók.